donderdag 6 januari 2011

Na enkele dagen in Toom's huis in Bangkok te hebben verbleven, vertrek ik volgende zaterdag (8/1) terug naar Nepal. Ik wil nog graag een cursus volgen in Kopan Monastery alvorens ergens in het midden van februari tijdelijk terug te keren naar Belgie. Meer nieuws volgt wanneer ik makkelijker op het internet kan.
.........
Ik ben deze namiddag samen met Toom (voor de duidelijkheid: dit is de Thaise coughsurfer die ik via Ward heb leren kennen) een tweedehands (nieuwe, want nog ongebruikte) notebook gaan kopen en ben bij deze in een voor mij nieuw tijdperk getreden. Vanaf morgen gaat het hier aldus artikels regenen en ga ik, quasi onophoudelijk, iedereen bestoken met mails. Dus hoedt u mensen!
Anderszijds, dit leuke apparaatje beschikt enkel over een Thais keyboard en Toom slaagt er vooralsnog niet in om het in het Nederlands of Engels te programeren maar geen erg, voor een computerexpert als ik levert zulks geen enkel probleem! Dat de bijgeleverde kabel enkel een Thaise 'pries' heeft, kan wel voor moeilijkheden zorgen.
Eerlijk gezegd, ik ben al lang blij dat ik enkel kan mailen, mails lezen en aan mijn blog kan werken. Voorlopig ziet het ernaar uit dat mijn mogelijkheden tot daar zullen beperkt blijven. Goed genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten